20.54.56
Знайдений самий старий організм на планеті

Виявилося, що найбільш стародавнім видом живих організмів (безперервно живуть), нині живих на Землі, є не бактерія і не вірус, не тварина, а водорість. Причому водорість досить поширена - вона живе на дні Середземного моря вже дуже давно, сотні тисяч років тому. Іншими словами, мається на увазі, що водорість не вмирає, вона живе практично вічно. А все тому, що вона вміє створювати власних клонів, генетично відрізняються від батьківського організму.

І нині живуть клони нічим не відрізняються від своїх родичів, що жили на планеті приблизно 200 000 років тому. Раніше вважалося, що постійне розмноження подібним шляхом призводить до того, що в геномі організму накопичуються множинні негативні зміни - помилки, що сталися протягом довгого часу. Але водорість показує, що це не так. Вчені провели дослідження, вивчивши генотип водорості, і виявили цікавий факт -. ДНК всіх вивчених примірників практично ідентично, а вибірка була взята на території в кілька тисяч гектар

До речі, водорість називається Posidonia Oceanica. вчені тепер планують провести подальше вивчення цього організму, щоб зрозуміти, яку користь можна отримати з отриманої інформації. Деякі дані дозволяють вже говорити про те, що ранні клони жили в умовах, дуже відрізняються від нинішніх. Власне, це й не дивно - адже за довгий час кліматичні умови дуже сильно змінилися.

Правда, є і ймовірність того, що водорість не зможе нормально жити в умовах глобального потепління. У цього організму досить висока пристосовність, але постійне підвищення середньорічної температури негативно впливає на життя цієї водорості. Загалом, робота фахівцями ще ведеться, і цілком може бути, що ми дізнаємося багато цікавого про це організмі, найстарішому з усіма, хто мешкає на цій планеті.
Переглядів: 457 | Додав: dvi | Рейтинг: 0.0/0