15.45.33
Вченим вдалося спостерігати смерть
Ученим вдалося спостерігати смерть
       Тобто, так, вчені змогли спостерігати процес вмирання на прикладі конкретного організму: хробака. Дослідники зафіксували поступове поширення синіх флуоресцентних хвиль по організму тварини, від клітини до клітини, поки черв'як не помер.

Це дійсно значна подія у світі науки, оскільки раніше був відомий механізм відмирання окремих клітин, але от чіткого уявлення про поширення "смерті" по тілу не було.

Випадково вчені виявили, що у вмираючого хробака спостерігається флуоресценція, що проходить через все тіло, як говорилося вище, від клітини до клітини. Було проведено дослідження, згідно з яким виявилося, що відмирання клітин відбувається шляхом хімічної реакції за участю елемента кальцію.

Ось, що сказано в заяві вчених:

«Нам вдалося з'ясувати, які саме хімічні реакції сприяють поширенню хвилі загибелі клітин. Причому коли ми намагалися перешкодити проходженню цього світла, то в деяких випадках, наприклад, при смерті від інфекції, вийшло лише трохи сповільнити процес, а от зупинити процес загибелі від старості у нас не вийшло. Це говорить про те, що смерть від старості відбувається через безліч взаємопов'язаних процесів ».

Сама флуоресценція, схоже, викликається липофусцином (є альтернативна точка зору, із зазначенням антрілової кислоти в якості джерела випромінювання).
«Взявши до уваги всі отримані дані, ми засумнівалися в популярній теорії, згідно з якою старість приходить у міру того, як у клітинах накопичуються молекулярні пошкодження. Вивчивши біологічну складову процесів старіння і смерті, ми зможемо зрозуміти, як їх призупинити », - стверджує професор Джемс.

І так, саме дослідження проведено дійсно авторитетними вченими, це не "жовта" преса публікувала нову сенсацію. Якщо знаєте англійську, то ось.

Переглядів: 381 | Додав: dvi | Рейтинг: 0.0/0