DVI

Вівторок, 24.10.2017, 06.56.20
Головна » 2017 » Жовтень » 9 » Опубліковано перше в світі відео з відкритого космосу поблизу МКС з охопленням 360 градусів
13.20.24
      Екіпаж Міжнародної космічної станції провів зйомку першого в світі відео в відкритому космосі з охопленням 360 градусів. У відеоролику показані російські космонавти Сергій Рязанський і Федір Юрчихін, які знаходяться за межами МКС і запускають 5 нано-супутників.

Зйомка відео проводилась під час 7,5-годинного виходу у відкритий космос в серпні цього року. Крім запуску супутників вони також виконували ремонтні роботи. Фінальний ролик має тривалість лише 3,5 хвилини. Завдяки охопленню в 360 градусів він дозволяє побачити самих космонавтів, зовнішній корпус МКС, планету Земля і супутники ( «Танюша» і «TS530-Дзеркало»). В самому кінці відео прискорюється і показує політ МКС на орбіті Землі.

Відео підготовлено російським космічним агентством «Роскосмос», виробником космічних апаратів «Енергія» і ресурсом RT. Не уточнюється, яка саме камера використовувалася для зйомки відео.

Джерело: The Verge