12.30.43
Наука: поліетиленові пакети - скрізь і всюди
      У цьому випуску читайте наступні новини світу науки:
  • Поліетиленові пакети знайдені в найглибших місцях світового океану;
  • Супутник ISEE-3 не вдалося повернути до життя;
  • Читання і здібності до математики обумовлені однаковими генами.

Сміття знаходять скрізь

Вчені-океанологи вирішили обстежити моря, континентальний шельф і океанічні западини на предмет знаходження там залишків людської діяльності. І все це було знайдено.

Переглянувши 588 роликів, знятих глибоководними апаратами, вчені змогли знайти багато чого, включно поліетиленові пакети. Найчастіше, за словами фахівців, зустрічався пластик, включаючи пакети. Крім того, знаходили шматки пластикових відер.

Також були помічені батарейки, бочки для нафтопродуктів, предмети одягу, пляшки і все інше. Але найбільше, підкреслюють вчені, було знайдено пластика.

А на дні розлому Чарлі-Гіббс, розташованого на стику Північноамериканської та Євразійської літосферних плит, були виявлені просто гори сміття.

Супутник ISEE-3 втрачений для науки

Багато ЗМІ писали про супутник ISEE-3, який був залишений NASA без нагляду в космосі, після завершення основної місії (вивчення магнітного поля). У 2008 році про цей супутник дізналися ентузіасти космічних досліджень, які вирішили зібрати кошти для відновлення працездатності супутника.

Сказано - зроблено. Гроші були зібрані (близько 160 тисяч доларів США), зібрана керуюча антена, і написано програмне забезпечення з управління супутником (це вже в 2013-2014 році). Супутник відгукнувся на команди, подані ззовні, і "прокинувся".

Все це викликало справжній ажіотаж, адже планувалося, що супутник буде виведений на особливу траєкторію, де він почне дослідження глибокого космосу.

На жаль, виявилося, що в баках супутника не залишилося палива, незважаючи на перші позитивні тести. Як результат - управляти супутником не вийде. У результаті маніпуляцій і перших випробувань двигунів супутник пішов із зони управління, і тепер він втрачений для науки, вже назавжди.

Читання і математика виявилися пов'язані

Вчені встановили зв'язок між здібностями дитини до математики та читання. Результати такого дослідження автори вже опублікували в авторитетному журналі Nature.

Виявляється, що приблизно 50% генів, які відповідають за наявність математичних здібностей у дитини, відповідають також і за любов до читання. У дослідженнях вчені використовували інформацію про 12-річних дітей з британських сімей (близько 2500 сімей).

Зараз вчені говорять про те, що незабаром можна буде розуміти, які здібності у дитини розвинені найкраще, щоб і розвивати ці здібності в першу чергу.

Переглядів: 367 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0