18.27.41
Наука: палеонтологи освоюють 3D друк
А цьому випуску читайте:
  • 3D принтери на службі у палеонтологів ;
  • У Туреччині знайшли Цербера ;
  • У людини з'явився ще один предок.

Палеонтологія переходить на високі технології

Багато сфер науки використовують високі технології, які з'явилися в ужитку зовсім недавно. Наприклад, палеонтологи почали працювати з 3D принтерами, які допомагають уникнути пошкодження цінних зразків.

Все виглядає досить просто: зразки скануються на томографі (поки що вчені не використовують відповідні сканери, з ряду причин ), і виходить об'ємна модель останків небудь тварини або рослини.
Після цього на 3D принтері, який працює за допомогою лазерного спікання, створюється копія зразка, з відповідного матеріалу.

У Памуккале виявлений Цербер

Турецькі вчені виявили в курортному місті Памуккале археологічний пам'ятник: ворота пекла, звичайно, створені руками людини. І ці "ворота" сторожить кам'яний триголовий пес, Цербер.

Цей Цербер являє собою мармурову скульптуру, півтораметрової висоти. Варто відзначити, що "ворота" розташовані в печері, звідки йде досить сильний викид вуглекислого газу. Через це перед входом до печери скупчуються трупи звірів і птахів.

Раніше греки вірили, що душі померлих людей потрапляють в Тартар, світ мертвих, а вхід в Тартар захищає триголовий пес Цербер.

Людина обзавелась ще одним предком

Після того, як учені проаналізували геном неандертальця і виявилося, що в геномі сучасної людини є ще одна ділянка, який явно був переданий невідомим науці предком людини.

Швидше за все, предки підтримували зв'язок з ним, і в результаті їх геном змішався з геномом третього виду, поки невідомого науці. Тепер ученим належить з'ясувати, що це був за предок людини, і як він вплинув на сучасну цивілізацію.

Переглядів: 304 | Додав: dvi | Рейтинг: 0.0/0