10.48.26
Наука: найвпливовіші мислителі
Наука: найвпливовіші мислітелі

У цьому випуску читайте:

• складений список найбільш впливових мислителів;
  • знайдений крупний барельєф майя;
  • атомний годинник для моделювання надпровідності.

Список мислителів від GDI

Аналітичний центр GDI , що працює в Цюріху, і колеги центру з Массачусетського технологічного інституту створили цікавий рейтинг найбільш впливових мислителів нашого часу. Справа в тому, що аналітики обробляли дані, які змогли знайти в блогах мислителів і соціальних мережах. Після оцінки кількості згадувань слів мислителя, або його ресурсу, виводилася деяка закономірність у вигляді списку.

Топ-10 сучасних мислителів:

1. Річард Флоріда (Richard Florida), урбаніст, автор «The Rise of the Creative Class»

2. Тіло Саррацин (Thilo Sarrazin), німецький політик і письменник, автор «Europe Doesn't Need the Euro»

3. Даніель Канеман (Daniel Kahneman), психолог, нобелівський лауреат в галузі економіки, автор «Thinking, Fast and Slow»

4. Девід Гребер (David Graeber), антрополог, автор «The Democracy Project»

5. Стівен Пінкер (Steven Pinker), психолог-когнітівіст, автор «The Language Instinct»

6. Дуглас Рашкофф (Douglas Rushkoff), фахівець з медіа, пропонент культури кіберпанку і відкритого ПЗ, автор «Present Shock: When Everything Happens Now»

7. Найл Фергюссон (Niall Ferguson), британський історик, автор «Civilization: The West and the Rest»

8. Девід Гелернтер (David Gelernter), художник, письменник і фахівець з паралельних обчислень, автор «America-Lite: How Imperial Academia Dismantled Our Culture (and Ushered in the Obamacrats)»

9. Франк Ширмахера (Frank Schirrmacher), німецький журналіст, фахівець з соціології сім'ї, автор книги «Minimum»

10. Франц-Йозеф Радермахер (Franz Josef Radermacher) німецький математик і економіст, співавтор «Глобального Плану Маршала» Альберта Гора

Археологи знайшли великий барельєф майя

Команда вчених-археологів під керівництвом Національного географічного товариства (міжнародного) змогла зробити чергове відкриття. У Гватемалі, на місці старого поселення майя, був знайдений барельєф. Цей барельєф, за словами вчених, є одним з найбільших в історії знахідок артефактів майя. Розмір барельєфа становить приблизно ** 2 метри, а зображені на барельєфі місцевий правитель, що сидить на голові духу гір, і ще кілька фігур.

Знахідка була майже випадково виявлена ​​під прямокутною пірамідою поселення, однією з декількох. Найцікавіше те, що до археологів під пірамідою побували чорні археологи, які змогли виявити тунель, що веде до барельєфа, але зовсім трохи не дійшли до нього.

Позитивним моментом є й те, що 95% поверхні барельєфа збереглося в первозданному вигляді.

Моделювання надпровідності на атомних годинниках

Виявляється, атомний годинник можна використовувати для моделювання процесів надпровідності й магнетизму в різного роду матеріалах. При цьому використовувані атомний годинник в подібного роду експериментах повинні бути навмисно зіпсовані: вчені додавали додаткові атоми, внаслідок чого годинник ставали менш точними. Однак після такої операції ставало можливим моделювати квантове взаємодія в різного роду системах.

Наприклад, фахівці говорять про моделювання поведінки електронів у твердих тілах, наприклад, при надпровідності. Такий процес досить складно моделювати на ПК, а ось на подібному пристрої все це моделюється без проблем.

Переглядів: 536 | Додав: dvi | Рейтинг: 0.0/0