12.16.39
Наука: найбільш віддалена екзопланета
У цьому випуску читайте:
  • Вчені виявили найбільш віддалену екзопланету;
  • Google розробив мережеву інфраструктуру на повітряних кулях;
  • Математиків зацікавили соняшники.

Дистанційна екзопланета

Математики змогли виявити дуже віддалену від власного світила екзопланету. Ця планета відстоїть від своєї зірки приблизно на 80 астрономічних одиниць. А відкриття було зроблено завдяки роботі орбітального телескопа Хаббл.

Сама планета була виявлена ​​біля зірок TW Гідри, це червоний карлик. Видалення зірки від Сонячної системи складає приблизно 176 світлових років, що, за мірками Всесвіту, майже що нічого. Вчені вважають, що маса виявленої планети може складати 6-28 мас Землі.

Виявлена ​​екзопланета була завдяки проміжку в газопиловому оточенні світила.

Project Loon: доступ до Мережі на повітряних кулях

Корпорація Google планує забезпечити доступом до Мережі найбільш важкодоступних регіонів деяких країн. Для цього приймально-передавальні станції підвішені на аеростатах. Ті, у свою чергу, розміщуються на висоті близько 20 кілометрів, де спостерігаються постійні погодні умови.

Кулі зможуть забезпечувати швидкісним доступом до Мережі велика кількість домогосподарств, які раніше не могли забезпечити собі "широкий канал" в силу своєї віддаленості від будь-якої мережевої інфраструктури місцевих провайдерів.

Математики і соняшники

Не так давно стало відомо про те, що математики зацікавилися структурами, типу соняшників, вірніше, спіральними структурами цих рослин. Дана проблема особливо зацікавила математиків з Університету Арізони.

Вони, зокрема, з'ясували, що спіралі суцвіття рослини наближаються до таких структур, як спіраль Фібоначчі, або спіраль золотого перетину. Вчені змогли навіть з'ясувати, яким чином такі структури з'являються в суцвітті.

Переглядів: 396 | Додав: dvi | Рейтинг: 0.0/0