13.28.47
Найважливіші відкриття орбітального телескопа "Кеплер"
      Думаю, багато з вас чули про те, що на орбіті Землі знаходяться орбітальні телескопи "Хаббл" і "Кеплер". За допомогою таких телескопів були зроблені цікаві відкриття, які послужать, безсумнівно, на благо людству.

У цьому огляді я пропоную оцінити ті відкриття, які вже були зроблені. Серед них немає важливих і не важливих. Все - надзвичайно важливо для всіх нас, і для нашого з вами майбутнього.

1. Перша потенційно населена планета

Варто згадати, що екзопланети, відкриті телескопом "Кеплер", отримують назву з двох частин. Перша - назва телескопа, друга - цифробуквене код.

Так от, перша потенційно населена планета отримала назву Kepler-22b. Ця планета має розміри, схожі з розміром Землі, і обертається навколо зірки, схожої на Сонце.

Період обороту цієї планети навколо свого світила составлвяет 290 років. Ця планета приблизно на 15 % знаходиться ближче до зірки, ніж Земля, але отримує на 25 % менше енергії від своєї зірки. Отже, цілком імовірно, що температура поверхні планети цілком підходить для життя позаземних істот.

2. Планета "Ейнштейна"

Екзопланета Kepler-76b була відкрита завдяки обчисленням, заснованим на спеціальної теорії відносності Ейнштейна.

Ця планета - газовий гігант, в 2 рази більше Юпітера за масою, і на 25 % - за розміром. Доба на цій планеті тривають 1,5 земних діб.

В існування такої планети вчені не надто вірили, незважаючи на те, що її існування було передбачене спеціальною теорією відносності. І зовсім недавно така планета була дійсно відкрита.

3. Планета на орбіті двох зірок

В "Зоряних війнах" була представлена ​​планета Татуїн, яка знаходиться на орбіті двох зірок. Як виявилося, така планета дійсно існує, і знаходиться вона приблизно в 200 світлових роках від Землі.

Правда, планета ця непридатна для проживання, це газова планета, на які навряд чи є життя.

4. Планета з чотирма зірками

Так, є й така планета. Ще в жовтні 2012 року вчені за допомогою "Кеплера" змогли виявити планету з чотирма зірками. Дві зірки пов'язані, і утворюють єдиний центр. Інші дві зірки також пов'язані один з одним силами гравітації, і знаходяться приблизно в тисячу астрономічних одиниць від першої пари.

Від Сонця же ця незвичайна система знаходиться в 5000 світлових роках.

5. "Водні " екзопланети

Дві планети, Kepler - 62E і f, відкриті на початку минулого року, є дуже серйозними кандидатами на роль жилих екзопланет за межами Сонячної системи.

Ці планети в 1,6 і 1,4 рази більше, ніж Земля. Крім того, вони знаходяться в "зоні населеності", і на поверхні планет цілком може бути рідкий океан. Ну, а там, де є водний океан, цілком може бути і життя.

У всякому разі, хотілося б на це сподіватися.

А ось відео з великою кількістю інформації, ніж вмістилося в цьому огляді.

Переглядів: 524 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0