15.04.54
Астрономи виявили планету Gliese 832c, багато в чому схожу на Землю
      Група астрономів з University of New South Wales виявила планету, яка багато в чому схожа на Землю. При цьому наголошується, що планета Gliese 832c найбільше, серед інших виявлених планет схожа на Землю і знаходиться найближче до Сонячної системи. Відстань до неї становить 16 світлових років.

Планета Gliese 832c обертається навколо зірки – червоного карлика. Ця зірка менша за Сонце. Її маса й об’єм становлять лише половину аналогічних показників Сонця. Планета Gliese 832c розташована на меншій відстані від своєї зірки, ніж Земля від Сонця. Один оборот навколо зірки вона здійснює, приблизно, за 35 земних днів. Разом з тим, планета розташована в придатній для життя зоні. Вона отримує від червоного карлика, приблизно, таку ж кількість енергії, як і Земля отримує від Сонця.

Маса Gliese 832c в 5 разів перевершує масу Землі. Тому, ймовірно, її атмосфера є щільнішою, а погодні умови – жаркіші і непостійні. За словами дослідників, якщо на цій планеті атмосфера схожа на земну, то існує ймовірність збереження на ній життя, хоча сезонні зміни можуть бути надзвичайними.

Переглядів: 273 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0